
"Nekem nincs időm Analitikára"
Sokan több évik képzik magukat, mire képesek lesznek konverziót és bevételt optimalizálni.
Ha neked nincs ennyi időd, akkor bízd meg a szakértőnket, aki elvégzi ezt a munkát helyetted!
Bízd meg az Analitika szakértőnket a webáruházad elemzésével
és Ő segít Neked megtalálni az adataidban rejlő akár több milliós kihasználatlan potenciált.
Sokan több évik képzik magukat, mire képesek lesznek konverziót és bevételt optimalizálni.
Ha neked nincs ennyi időd, akkor bízd meg a szakértőnket, aki elvégzi ezt a munkát helyetted!
Facebook vagy Adwords?
E-mail vagy chatbot?
A Kiskegyedben hírdetni vagy inkább Forbes-ban?
Az ilyen kérdések megválaszolásához nem kell “üzleti érzék”. De ha rosszul választasz, többszázres kárt okozhatsz magadnak.
Analitikai szakértőnk mélyezemséből megtudhatod, hogy kik valójában a vásárlóid, mely marketing csatornák működnek, vagy mely termékeket kéne inkább kivezetni.
Számodra már rendelkezésre áll minden adat ami ahhoz szükséges, hogy meglendítsd a webáruház forgalmát!
Ha ránk bízod az adataidat, mi levezetjük Neked, hogy mit kell csinálod, és mit kell abbahagynod ahhoz, hogy több bevételre tehess szert!
Célközöség elemzés
Kapni fogsz egy részletes képet arról, hogy kik is valójában a vásárlóid.
Marketing elemzés
Honnan jönnek a vásárlók? Mi működik és mi nem?
Termék elemzés
Mely termékek hozzák a bevétel nagy részét, és melyek feleslegesek?
Balázs a Magyar Telekom webelemző és optimalizációs szakértője, több mint 8 éve foglalkozik az e-kereskedelemmel. Tapasztalt trénerként rendszeresen tart előadásokat Magyarországon és külföldön egyaránt. Nevéhez fűződik a Universal Analytics és az Enhanced Ecommerce implementálása a teljes Deutsche Telekom Csoportban, a Magyar Telekom online felületének adatvezérelt átalakítása, valamint az AB tesztek és a perszonalizáció bevezetése.
A multinacionális szféra előtt több évig foglalkozott kisebb-nagyobb webáruházak tervezésével és fejlesztés támogatásával. Szakmai tapasztalatát felhasználva írta meg a Webáruház Analitika tudáscsomagot.
“Mindig is éreztem, hogy lenni kell egy földi halandó számra is érthető kimutatásnak, nem csak annak, amit pl. a Analytics vagy a Facebook nyújt.
Hála a Conversific Egyedi Elemzésének, ez pofon egyszerűn megoldódott! Már tisztán és világosan látom, hogyan teljest a shopom és hol érdemes dolgoznom az ügyön!
Ezzel már egy ovis is klasszul elboldogul. 🙂
Nagyon durva cucc!
A versenytársaimon kívül, mindenkinek jó szívvel ajánlom!”
Bodnár Zsolt,
huppanjbele.hu