
A webáruházad legfontosabb adatai
egy helyen
Nincs szükséged egy hadseregnyi adatelezmőre, hogy jobb üzleti döntéseket hozhass.

Nincs szükséged egy hadseregnyi adatelezmőre, hogy jobb üzleti döntéseket hozhass.
10X GYORSABB ADATELEMZÉS
Mire jó egy analitikai eszköz, ha nem használod?
Sajátkezüleg válogattuk össze a legfontosabb mutatószámokat amik segítik a megértést és a döntéshozatalt.
Nincs szükség több tucat analitika rendszerre. Itt mindent megtalálsz amire valaha szükséged volt.
Segítünk, hogy ne vessz el a részletekben, és lásd a webáruházad teljesítményét madártávlatból.
A számok és százalékok fontosak, de kontextus nélkül nem segítenek a tényleges döntéshozatalban.
FOGLALKOZZ AZZAL AMI ELŐREVISZ
Ezekből a jelentésekből választ kaphatsz a legfontosabb kérdéseidre.
Teljes körű áttekintés a vállalkozásodról
A termék teljesítményének áttekintése
Kosárelhagyási ráta javítás gyorstalpaló
Hogyan teljesítenek a Google Ads hirdetéseim?
Az ügyfélszerzési stratégiád magyarázata
A legfontosabb adatok az ideális vásárlóidról
Hogyan teljesítenek a hírdetéseim?
Milyen megrendeléseim voltak?
Látogatókból vásárló konvertálás részletei
“Hogyan lehetnék jobb a keresőmarketingben?”
Mennyire működik jól a webáruhazam mobilon?
Mennyi profitot termel a webáruházam?
ÖSSZEHASONLÍTÁS
ConversificGoogle AnalyticsShopify analytics
Bár a Shopify Analytics egy kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a weboldal látogatóinak viselkedésről. A Shopify Analyticsben nincs adat arról, hogy mi történik azelőtt, hogy valaki vásárolna tőlünk.Adat az áruház látogatóiról
A Google Analyticsben megrendelés adatokat törölni modernkori kínzás. De enélkül a bevételi mutatóid soha nem lesznek pontosak. Pontos bevételi számok
Annak ellenére, hogy a Google Analytics kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a látogatók viselkedésről. Persze, ezt az információt más eszközökből is megkapható, de a különböző eszközök közötti szinergia megtalálása egyaránt frusztráló és időigényes lehet. Minden fontos adat egy helyen
A webáruházad teljesítményének összehasonlítása az iparágadban tevékenykedő társaiddal. Iparági összehasonlítás
Az adatok alapján személyre szabott ajánlások. Személyreszabott ajánlások
A számok és a százalékok értéktelenek kontextus nélkül. Adatok kontextusban
Nincsenek adatok a Google Analyticsben a vásárlóidról. A Google Analytics szabványos követőkódjának telepítése csak a felhasználók IP-címeit gyűjti. Részletes vásárlói adatok